Известие

Collapse
No announcement yet.

Тампони задна стаб. щанга.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тампони задна стаб. щанга.

    Преди малко установих че са ми разбити тампоните на задна стбилизираща щанга,или поне са тръгнали защото местя щангата с ръка.Да попитам някой сменял ли е , и дали знае болтовете на ушите дали са капселовани като на предната щанга,щото ако не са може да се сменят тампоните на място само едната гума да е на тротоара, и за 30 мин. се сменят,но ако са капселовани трябва да ходя до сервиза 200 км. в двете посоки.
    TIPO 2.0 91g.
    PUNTO 1.2 04 g.
    156 1.8 TS 00g

  • #2
    За коя щанга говориш?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Щангата на задния мост,към която са хванати двете вертикални биалетки.
      TIPO 2.0 91g.
      PUNTO 1.2 04 g.
      156 1.8 TS 00g

      Comment


      • #4
        аз онзи ден тук в Пазарджик ги смених моите
        и биалетките също
        смяната е елементарна
        може да дойдеш тука нема смисъл се разкарваш до Филибето
        има кой да ги смени
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • #5
          Изобщо не се занимавам с торсионните стабилизиращи щанги аз!
          Смазвам с графитна смазка да не скърца и им навивам по един или два дебели винта между втулката и гумата да се уплътнят и да не тропат. Предполагам, че с това отлагам неизбежното, но пък от последната интервенция съм минал 2500 и нямам оплаквания.
          Have A Nice Day
          o/_______\o
          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
          []=о===о=[]

          Comment


          • #6
            Fade, ти ме уби! Покрай теб ще фалират автомонтьорите и производителите на резервничасти
            Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Lqnkata Покажи съобщение
              Fade, ти ме уби! Покрай теб ще фалират автомонтьорите и производителите на резервничасти
              Ами като си убит що мърдаш и приказваш? Може би чакаш контролен изстрел от някой "автомонтьор" с голям чук и газов резак? Младежо, някога виждал ли си как се сваля в сервиз ръждясал болт или втулка на тампон? Как ти изгарят маншоните на задвижващите полувалове полуграмотни технически келеши на 18-19г.? Как ти накъсват и начупват всички пласмаси по колата дето и трепериш при всяко тропване в дупка? Как ти скъсват пробката на капака на картера който струва 400 лв и ти я замазват със силикон и след това пак тече? Как ти сменят свещите NGK с някакви noname? Как ти натягат единия лагер на колелото който струва 200 лв и след 100-150 км пак си при тях?
              Да продължавам ли?
              За финал най-фрапиращия случай блъсват ти колата при теста след смяната на амортисьори! И това в марков сервиз с претенции за добра практика!
              От 20 години карам автомобил, а в началото и камион и съм имал 2 до тука. Всеки един от тях съм си поддържал почити сам с много четене и помощ от приятели! Така, че очаквай контролния изстрел тихо и кротко!


              P.S. Не искам да обидя хората които си изкарват хляба чесно и почтенно с автомонтьорската професия! Между тях има компетентни, честни и съвестни, но за съжаление аз съм срещал само един или двама такива така, че... Нищо лично!
              Last edited by fade; d.m.y г., 14:48. Основание: P.S
              Have A Nice Day
              o/_______\o
              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
              []=о===о=[]

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                аз онзи ден тук в Пазарджик ги смених моите
                и биалетките също
                смяната е елементарна
                може да дойдеш тука нема смисъл се разкарваш до Филибето
                има кой да ги смени
                Супер,ще дойда само че не разбрах къде е сервиза,хем ще се видим и да побъбрим малко,номер на GSM да ми кажеш да те окрия по лесно.
                TIPO 2.0 91g.
                PUNTO 1.2 04 g.
                156 1.8 TS 00g

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                  Изобщо не се занимавам с торсионните стабилизиращи щанги аз!
                  Смазвам с графитна смазка да не скърца и им навивам по един или два дебели винта между втулката и гумата да се уплътнят и да не тропат. Предполагам, че с това отлагам неизбежното, но пък от последната интервенция съм минал 2500 и нямам оплаквания.
                  И по твоя начин става,но тези тампони не са скъпи ,а и щом се сменят лесно.Онзиден си правих WRC към Белмекен и на един завой задницата ме изпревари,и тогаве проверих и открих че тампоните са заминали.За това което си писал в долния пост за майсторите,всичките примери които си дал са се случвали на познати хора,представи си какви майстори вече ЧОВЪРКАТ по колите с кеф да ги .....Пиши колко км. си изкарал с винтовете в тампоните преди нова интервенция върху тях.
                  TIPO 2.0 91g.
                  PUNTO 1.2 04 g.
                  156 1.8 TS 00g

                  Comment


                  • #10
                    На задната щанга планките, кото държат тампоните са щамповани през отворите една за друга, както е и отпред.
                    Трябва да се разпробие отвора със свредло около 8,5 мм, за да се разделят двете планки и да се смени тампона. Ако на някой от вас планките са разделени, значи интервенцията вече е била направена.
                    sigpic
                    === 75 1.8 T '86 ===
                    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Dexer Покажи съобщение
                      На задната щанга планките, кото държат тампоните са щамповани през отворите една за друга, както е и отпред.
                      Трябва да се разпробие отвора със свредло около 8,5 мм, за да се разделят двете планки и да се смени тампона. Ако на някой от вас планките са разделени, значи интервенцията вече е била направена.
                      Благодаря ти много колега,нормално е и задните да са щамповани,предните ги разпробивах,явно и задните ще пробивам,благодаря ти още веднъж.
                      TIPO 2.0 91g.
                      PUNTO 1.2 04 g.
                      156 1.8 TS 00g

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                        Ами като си убит що мърдаш и приказваш? Може би чакаш контролен изстрел от някой "автомонтьор" с голям чук и газов резак? Младежо, някога виждал ли си как се сваля в сервиз ръждясал болт или втулка на тампон? Как ти изгарят маншоните на задвижващите полувалове полуграмотни технически келеши на 18-19г.? Как ти накъсват и начупват всички пласмаси по колата дето и трепериш при всяко тропване в дупка? Как ти скъсват пробката на капака на картера който струва 400 лв и ти я замазват със силикон и след това пак тече? Как ти сменят свещите NGK с някакви noname? Как ти натягат единия лагер на колелото който струва 200 лв и след 100-150 км пак си при тях?
                        Да продължавам ли?
                        За финал най-фрапиращия случай блъсват ти колата при теста след смяната на амортисьори! И това в марков сервиз с претенции за добра практика!
                        От 20 години карам автомобил, а в началото и камион и съм имал 2 до тука. Всеки един от тях съм си поддържал почити сам с много четене и помощ от приятели! Така, че очаквай контролния изстрел тихо и кротко!


                        P.S. Не искам да обидя хората които си изкарват хляба чесно и почтенно с автомонтьорската професия! Между тях има компетентни, честни и съвестни, но за съжаление аз съм срещал само един или двама такива така, че... Нищо лично!
                        Няма проблем. аз също знам доста издънки на "майстори". За моя радост човекът, който ми ремонтира колите е ученик на баща ми, та лично не ми се е случвало нищо от този сорт. иначе евала, че имаш знанията и сръчността да се справяш в повечето случаи сам.
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                        Comment


                        • #13
                          Днес си смених тампоните.Разпробих с 13 мм. свредло,само щампованото отгоре,другото си го оставих за водачи между двете черупки.
                          TIPO 2.0 91g.
                          PUNTO 1.2 04 g.
                          156 1.8 TS 00g

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                            някога виждал ли си как се сваля в сервиз ръждясал болт или втулка на тампон? Как ти изгарят маншоните на задвижващите полувалове полуграмотни технически келеши на 18-19г.? Как ти накъсват и начупват всички пласмаси по колата дето и трепериш при всяко тропване в дупка? Как ти скъсват пробката на капака на картера който струва 400 лв и ти я замазват със силикон и след това пак тече? Как ти сменят свещите NGK с някакви noname? Как ти натягат единия лагер на колелото който струва 200 лв и след 100-150 км пак си при тях?
                            Да продължавам ли?
                            За финал най-фрапиращия случай блъсват ти колата при теста след смяната на амортисьори! И това в марков сервиз с претенции за добра практика!
                            От 20 години карам автомобил, а в началото и камион и съм имал 2 до тука. Всеки един от тях съм си поддържал почити сам с много четене и помощ от приятели! Така, че очаквай контролния изстрел тихо и кротко!
                            Абсолютно подкрепям - имам ли възможноста и базата да си направя нещо сам, изобщо не се притеснявам да се поизцапам и поизмъча.......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment

                            Working...
                            X